17 Şubat 2011 Perşembe

16 ŞUBAT 2002

İki çift göz gördü ilkin
Kimseler görmeden
ve iki küçük yürek
hissetti derinlerinde bir duyguyu
kimseler bilmeden
gitarın telleriden yayılan notalar öğrendi
bu sevgiyi
müziğe dönüştü.
adı,
aşk oldu.
iki küçük yürek büyüdü, büyüdü, büyüdü
aşkla doldu
bu güne değdi.
dünün kanatları altında
yarına kucak açtı.



9 yıl olmuş birlikteliğimizin adı evlilik olalı.Ve biz 9 yıldır hiç aksatmadan, her 16 Şubat günü Sait Restauranttayız.Masal gibi bir düğün yemeği olmuştu.Sait Bey ve çok sevgili eşi papatyalardan bir taç yapmışlardı bana, eşime de yaka iğnesi.Ne büyük incelik, çok hoşuma gitmişti.

Dün akşam ki leziz yemekten bir kaç kare.Bir gün yolunuz Yalıkavak' a düşerse Sait Restauranta uğramadan, leziz mezelerini, balıklarını ve özel pastasını tatmadan sakın ayrılmayın.İnanın bana kendinizi çok özel hissedeceğiniz bir yer.




Sait beyin bize ikramı

Hep söylüyorum: Ben çok şanslı bir insanım.Hayatımda çok özel insanlar var.Ama en özeli ve en değerlisi sevgili eşim.

Adem'e eş noktadır
Gördüğüm düş noktadır
Adem'i  adem eyleyen 
Üç harf ile beş noktadır.

4 yorum:

  1. canım benim rabbim birlikte yaşlandığınız mutlulukla taçlanmış nice yıldönümleri nasip etsin sevginiz yüreğinizde hep ilk günki gibi coşkuyla aksın öpüyoruz sizleri

    YanıtlaSil
  2. yüreğim titredi inan.sıcacık kalabilen aşkların tutkunuyum ben.Rabbim nice güzel yıldönümleri nasip etsin arkadaşım.sevginiz daim olsun.hep böyle aşkla çarpsın yüreğiniz.ne mutlu sana maşallah şanslı olanlardan birisin.binlerce kez şükürler olsunki o şanslı olanlardan biri de benim.allahım onların gölgelerini üzerimizden hiiiiiç eksik etmesin.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Sevginiz mutluluğunuz daim olsun her gününüz böyle güzel geçsin sevgilerimle.

    YanıtlaSil