3 Nisan 2013 Çarşamba

BAHAR GELDİ

Bu gün Bodrum yağmura ve fırtınaya teslim oldu.Oysa dün tam bir bahar havası hakimdi.Bende bunu fırsat bilip güzel bahçemde birkaç kare fotoğraf çekmiştim.Yılın ilk yapraklarını toplayıp sarma bile yapmıştım.Oysa bu gün; güne migrenimin merhabasıyla başladım.Belki havanın etkisi, belkide bir kaç haftadır süregelen iş gerginlikleri sebep oldu yeniden karşılaşmamıza.Ancak kafamı kaldırabilir hale geldiğim bu saatlerde, sizinle paylaşmak istedim dün çektiğim fotoğrafları.Elimde bir fincan çayım , dışarda yağmur ve fırtına sesi ...hadi hep birlikte buyrun bahara merhaba diyen bahçeme:)

Bodrum Papatyası

Mercanköşk ( Bodrumcası sebsu )

Nanelerim...benim olmazsa olmazım

Dört gözle beklediğim patateslerim

Sonunda yetiştirmeyi başardığımız ıspanaklarımız.Yemeği yapılası, omlete katılası, böreğe harç olası ama en çokda çıtır çıtır salataya konulası ıspanaklarım.

Limonsuz bahçe olur mu hiç?

Canım kekiklerim...ister bir fincan sıcak suyla çayını için, isterseniz tavuğa, ete lezzet katın.

Bakla tarlam...e hadi ama bir an önce olunda enginarla hasret giderin.

Biraz kuşlar biraz biz derken bitiveriyor birden, daha tadına doyamadan.

Bunlarda badem olacaklar...inşallah:)

Selam minik erik, sen de hoşgeldin.

Asmalar...

Bu kadarcık çıktı şimdilik.Tadımlık.

Hazır elim değmişken ıspanakları da topladım.Bu akşama yemeği yapılacak pirinçli.

Armutlar çiçekte

Nasıl güzel değil mi?Şeftali çiçeği...İnsanın baktıkça bakası geliyor.Baktıkça ruhu dinlendiriyor.

Bu mor salkım henüz yeni geldi bahçeme.Yerini almak üzere beklemekte.Güzelliğini görüyorsunuz zaten bir de kokusu var ki sormayın...

Oleyyy bahçeye çıktım.

Bahar çapkını Şero..

Kısacası herkes bir ayrı mutlu bahar geldi diye.Yüreğine bahar değen herkes cıvıl cıvıl.Bahar geldi bahçeme, evime, şehrime...Bahar geldi, hoşgeldi.

8 yorum:

  1. Londra buz gibi hâlâ. Atkı-bere-eldiven geziyoruz. Daha iki gün önce kar atıştırdı. Parklardaki çoktan açmış olması gereken nergisler daha çiçeklenemediler. Özledik baharı.
    Bahçe fotoğrafları iç açıyor ama en çok Şero'nın fotoğraflarına bayıldım. (Maaşallah :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şerom benim bir harikadır.Ama fotoğraf çektirmekten nefret eder.
      Kar görmeyeli o kadar uzun zaman oldu ki...
      Sevgiler.

      Sil
  2. Hepsi çok güzel yaaaaaaaaaaa
    Şero bi harka yerim ben onun burnuşunu
    yağmurda yağsa ortalığı sellerde alsa Bodrum gibisi var mı yaaa memleketim ohhh mis havası denizi bile masmavi
    bu arada limon ağacına bayıldım sabah erken saatlerde nasılda misler gibi kokar o ağaç ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bodrum gerçekten başka bir dünya...ama bozuluyor, beton yığını oluyor ve hiç bir şey yapamıyoruz.
      Limon ağacım yaz kış dalları dolarda taşar.Çiçeklenir aynı zamanda meyveleride üstündedir.Kokusuna zaten ne denilebilir ki.
      Sevgiler.

      Sil
  3. Oy oy oy ne güzel
    Hem de renk cümbüşü
    Patatesi çıkarmaya bayılırım ben
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğa gerçekten bir başka güzel değil mi?
      Sevgiler.

      Sil
  4. tazecik ıspanakla, sarmalık yapraklar...içim gitti. ama kediniz bambaşka, çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şerom benim...çok özel bir kedidir o gerçekten.

      Sil