19 Nisan 2013 Cuma

MUTLU BİR GÜN

Bu sabah güneşsiz bir güne uyandım.Takipteyseniz bilirsiniz böyle havaları sevdiğimi.Akşama doğru yağmur da başladı.Öyle sakin, yavaş yavaş bir yağmur.Daha ne isterim ki ben:) Hava böyle olur da evde  kek pişmez mi? Üstelik bir de elmalı tarçınlı.


İşte bu fotoğraf günün özeti...benim mutlu anım...Fırından yeni çıkmış ekmek ve tarçın kokulu kek, Fırına girmeye hazır peynirli bisküviler.Ve tabiki taze demlenmiş keyif çayı...


Bu da Şero'nun mutlu anı:)


Hepinize mutlu hafta sonları. :)

10 yorum:

  1. Sero ayni Garfield gibi olmus bu sefer :-))) çok tatli görünüyor.
    Elmali kek in güzel kokusunu duyar gibi oldum. Agzim sulandi :-)
    Bende üsenmesem simdi kek yapsam... ama üseniyorum :-) Iyi haftasonu tatili dilerim.
    Saygilarim ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru bir tespit:)Bir tek dans edemiyor onun gibi:)
      Hamarat günlerimiz ve üşengeç günlerimiz olabiliyor arada.
      Mutlu hafta sonları.Sevgiler.

      Sil
  2. Çoğumuz keyif insanıyız,Kim değildir ki desem ,yok yok herkesin öyle kahve ,çay keyiflenmesi yoktur...Biz başkayız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdim ben bu yorumu.Evet biz başkayız.
      Çay, kahve keyifleriniz bol olsun.
      Sevgiler.

      Sil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim :) Tarçınlı kek'inize ve sevimli ŞERO'nuza bayıldım :)))
    Güzel paylaşımlarınız var, izlemeye aldım hemen sizi :)))
    Bana da beklerim, http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar ve hoşgeldiniz.
      Güzel yorumunuz için teşekkürler.Ben de en kısa süre sayfanızı ziyaret edeceğim.Sevgiler.

      Sil
  4. Tam kapalı hava keyfi olmuş. Şero da yine çok lokum maaşallah. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava biraz serinse ve de yağmura dönmüşse yüzü; kek yapmadan olmaz:)
      Sevgiler.

      Sil
  5. Oooo Şero bey bu ne keyif böyle Milas halısının üzerin de
    ohhhh sefan olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek sefer yün halıları beyimiz, hiç gelemez makina halısına.
      Ne kedi ama değil mi?:)

      Sil