21 Aralık 2011 Çarşamba

AŞURE - PAYLAŞMAK ZAMANI

Yoğun, çok koşturmacalı, bol misafirli bir haftayı bıraktım geride.Kalabalık sofralar, keyifli sohbetler, arkadaşlarla dolu bir hafta.Ne büyük keyif, ne büyük mutluluk.


Evim, kalbim eşimin bana aldığı bu buket gibiydi tüm hafta boyunca.20'lik dişim bile canımı sıkamadı.Doktorum Vecdet Atay'ın ustalığı sayesinde kurtuldum kendilerinden.Ne mühim işinin ehline denk gelmek, insana acı bile güllük gülistanlık oluyor.Ya işini bilmeyene denk gelirsen , ki 3-4 yıl önce tecrübe ettim...hatırlamak bile canımı yakıyor.

İşte tam da bu sebeplerden ötürü bu yıl aşure gününü geçirdim epeyce.Geç de olsa yapmadan olmazdı.



Yapıldı ve sıcak sıcak dağıtıldı efendim. Tarif için tık tık.

Paylaşmak
                 ne güzel bir duygu.
sevgiyle paylaşmak,
                              değer verenle paylaşmak.
paylaşmak ;
                sevinci,
                           hüznü,
                                    bir parça yiyeceği.
paylaşmak
                belkide büyümek demek.


8 yorum:

  1. ne mutlu canım sana..
    tüm yaşamın bu çiçekler kadar güzel geçsin inşallah..
    allah kabul etsin aşureni...
    çok nefis görünüyor...
    ellerine sağlık...
    muhabbetle:)

    YanıtlaSil
  2. ALLAH kabul etsin canım.nefis olmuş.sevgier.

    YanıtlaSil
  3. Allah kabul etsin ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. aşure...
    asla hayır diyemeyeceğim bir tat...
    allah kabul etsin!

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık.Paylaşmak çok önemli yürekten katılıyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ahh utanıyorum hala aşure yapmadığım için.... Allah kabul etsin. ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Gülhan
    Her ne kadar mutfağa olan ilgim fazla ve yemek yapmaya zaman ayırıyorsam da şiir ve roman emekli olduktan sonra daha çok hayatımda. Ne yalan söyleyeyim blog arkadaşlarımı gezerken dörtlükler ve etkileyici yazılar daha çok dikkatimi çekiyor. Paylaştıkların için teşekkürler, aşureni Allah kabul etsin. Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  8. Cok severim Asure'yi. Bir kere kendim denedim, anneminki gibi olmasi icin kac firin ekmek yemek lazim acaba:))
    Afiyet olsun...

    YanıtlaSil