26 Aralık 2011 Pazartesi

BU ARALAR BEN...

Yılın son haftasındayız.Zamanın hızı karşısında yapacak hiç birşeyimiz yok.Hep bizden önde koşuyor ve ben aklımdakileri eyleme dönüştürmekte yenik düşebiliyorum.Ya da bazen nasılsa vakit var deyip, işe kalkıştığımda aslında başlamak için geç kaldığımı fark ediyorum.

Her neyse yılın bu zamanlarını hep çok seviyorum ben.Işıltılı sokakları, süslü dükkanları, hediye paketlerini, o cıvıltıyı...İnsanın içi çoşkuyla doluyor ,kıpır kıpır oluyor tıpkı yanıp sönen küçük yeni yıl ışıkları gibi.

İşte böyleyim bu aralar mutlu.Ve mutlu olmak için öyle çok bahane yaratıyorum ki aklınız almaz .Hediyeler hazırlıyorum ; sevdiklerime, evimi süslüyorum; yüreğimin ışıltısına ayak uydursun diye, pişiriyorum, pişiriyorum, pişiriyorum; paylaşmak için...dedim ya yılın bu zamanlarını çok seviyorum ben.

Mutfakta ayak uydurmalı bu cıvıltıya değil mi?Tıpkı bu


süslü balkabağı topları



ya da bu cupcake ler gibi.


Mutlu ve cıvıl cıvıl bir hafta dileğiyle.
Yazar caferengigul.blogspot.com

6 yorum:

  1. şuanda çayımı içiyorum ve şu cupcakekin tekini kapmak istedim:)

    YanıtlaSil
  2. ayyy ben bu balkabağı toplarına bayıldım cnaım.harika olmuşlar.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. En kôtü günlerin böyle olsun canim. her iki cici mamalarinda bir harika ! hele o çikolata tolplarina bayildim ! ellerin dert görmezsin

    YanıtlaSil
  4. Çok ciciler :)
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. bu aralar sen harıka şeyler yapıyorsun harıka ellerıne sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık, sevdiklerinle sağlıklı , mutlu, huzurlu yeni yıllar diliyorum...

    YanıtlaSil