29 Aralık 2011 Perşembe

HEDİYELERİM VE TEŞEKKÜR


Bu fotoğrafdakiler yeteneksizin blogunun yazarı sevgili Nadire hanımın bana göndermiş olduğu süpriz hediyeler.16 yılımın geçtiği Konya-Seydişehir demek bu termiyeler benim için.Akşamları komşu oturmalarında meyve ve çerez tabaklarının arasında yerini mutlaka alırdı kendileri.Ve biz çocuklar bayılırdık tuzlayıp yemeye.Yıllar sonra senin sayende tekrar yemek nasip oldu ,çok teşekkür ederim.Paketin içinde küçük bir not ve kendi yapmış olduğu suluboya çalışmasınıda eklemiş.Bu çok özel hediye için ayrıca teşekkür ediyorum .

Not: Termiyenin ne olduğunu merak edenleriniz varsa,  http://www.yeteneksizin.com/2011/12/termiye-acbakla-ve-faydalar.html .

 Yazar caferengigul.blogspot.com

4 yorum:

  1. Anılarınızı canlandırıp, sizi mutlu edebildiysem ne mutlu bana.. Afiyet olsun ayrıca acemice yaptığım suluboya çalışmayı beğenmenizede çok sevindim. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. afiyet bal olsun canım.mutlu seneler.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. merhaba,termiyeler beni gülümsetti...bende konyalıyım ama 35 yıldır istanbul'da yaşıyorum termiyenin tadını iyi bilirim ve çok severim...afiyetle yiyin..bu arada suluboyanızda çok güzel,zevkle seyredin...resim dalları arasında suluboya her zaman ilk favorim olmuştur.yeni yılınızıda içtenlikle kutluyorum,tüm sevdiklerinizle,sağlık ve mutlulukla geçirmenizi diliyorum...

    YanıtlaSil
  4. sağlık,mutluluk,şans getirsin 2012!!!
    mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil