15 Şubat 2013 Cuma

SEVGİLİLER GÜNÜ YEMEĞİ

"Çünkü hiçbir kelebek
Tek başına yaşayamaz sevdasını,
Severken hiçbir böcek
Hiçbir kuş yalnız değildir;
Ölümdür yaşanan tek başına,
Aşk iki kişiliktir. "

Demiş Ataol Behramoğlu.Ve ben de bu sevgililer gününde ( her zaman olduğu gibi) bir sofra kurdum sevdiğim için.Adı aşk olan bu sofranın, yemeklerinin içine bolca sevgi ekledim ki; bir methiye olsun sevdiğime.İstedim ki; her bir lokmada hissedebilsin sevildiğini.Çünkü o sevildiğini hissetmezse ya da ben bilmezsem beni ne kadar çok sevdiğini... bu, aşk olmaz ki.

Aşkı anlatmanın yüzlerce yolu var; kimi güzel bir şiir yazar, kimi çiçekler toplar sevdiğine, ben bu sofrayla denedim sevgimi anlatmayı.



atıştırmalık tabağı

Piliç tandır

Bademli pilav

Nar ekşili salata

Fransız ekmeği

bir tabak aşk

 aşk

aşkın en tatlı hali:)

Karaorman Pastası ( vişne likörlü )

Sevgisiz ama en çok da aşksız kalmamanız dileğiyle.Çünkü ancak böyle çekilir bu dünya.
Yazar caferengigul.blogspot.com

21 yorum:

  1. resimlere bakınca herşey harikaymış canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten herşey harikaydı.Ama sevgi her şeyinde ötesinde...
      Sevgiler.

      Sil
  2. ne güzel anlatır şiirler sevgiyi ve aşkı...
    sevgiyle zenginleştirdiğiniz sofralarda huzurlu ve mutlu yemekler diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Sevgi olmadan hiç bir şeyin anlamı yok.
      Sevgiler.

      Sil
  3. ellerinize sağlık...
    gerçekten çok şık bir sofra olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. resimlerden , sevgi ile yapılmış oldukları belli....hele ekmeğe bayıldım.....sevgi dolu kocaman bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimize sevgi dolu bir yıl olsun.Teşekkürler.

      Sil
  5. ...gerçekten ancak böyle çekilir dünya.

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık herşey nefis görünüyo :)

    YanıtlaSil
  7. eşiniz çok şanslı bir beymiş..

    YanıtlaSil
  8. çok güzel hazırlanmış,değeri paha biçilemez bir hediye ellerine sağlık ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil
  9. oh miss gibi sevgililer günü işte.

    YanıtlaSil
  10. Sunum süper, hangi birisini meth etsem inanın bilemedim.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Sevgiyle yapılanın ayrı bir güzelliği oluyor sanırım.Sevgiler.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim.İçinde sevgi olan her şeyin güzelliği de bir başka oluyor.Sevgiler.

      Sil