10 Ocak 2012 Salı

MUTLULUK MİMİ : )

Sevgili  Esra sormuş: "karşımızdakini mutlu etmek için yapabileceğimiz 10 şey..." İnsanları bu konuda ikiye ayırmak en doğrusu olacak sıralamaya başlamadan önce.Mutlu olmayı bilenler ve asla mutlu olmayı başaramayanlar...


  1. Gülümsemek: sade ama gerçekçi bir gülümsemeyle insanları karşılamak.
  2. Paylaşmak: iyi ya da kötü her duygu durumunu paylaşmak.
  3. Onunla empati kurabilmek.
  4. Hatırlamak ve hatırladığımı hissettirmek.
  5. Birlikte vakit geçirmek.
  6. Bir kap su ve bir kap mamayı kapının önünde hazır bulundurmak.( sadece insanları mutlu etmek değil, çevremizdeki hayvanları da mutlu edebilmek önemli)
  7. Askıda ekmek, yemek....vs projelerine katkıda bulunmak ve yaygınlaşmasını sağlamak.
  8. Bir demet çiçek vermek...Bu beni havalara uçurabilir:)
  9. Blog arkadaşlarımı ziyaret etmek ve onlara yorumlar bırakmak.
  10. Önemli ve özel günleri unutmamak.
Tüm bunları yapabilmek için de insan kendi mutlu olmalı bence.Mutlu olmayı bilen ve de mutlu edebilen arkadaşlardan 10 tanesini sıralıyorum:


Not: Bana sizlerin arasından birkaç kişiyi seçmek çok zor geliyor.Aslında burada hepinizin ismini vermek isterdim.Sırf bu sebepten mimlere katılmadım ya da ucunu açık bıraktım.Bu seferlik döngüyü kırmadım.Affoluna.

Yazar caferengigul.blogspot.com

5 yorum:

  1. canım çok güzel ve çok anlamlı bir mim olmuş. Hafta sonuna kadar bende katılayım mime. Parmağımı kestim tek parmak yazmak acayip zor :)

    YanıtlaSil
  2. canım beni de dahil ettiğin ve unutmadığın çok sağol çok mutlu oldum, mimleri seviyorum ama pek fırsat bulamıyorum doğrusu, hadi bende seni mutlu edeyim canım ilk fırsatta yanıtlıycam
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Mim için çok teşekkürler, sağlık ve mutlulukla..

    YanıtlaSil
  4. evet ....ilk defa mim gördüm sizde şaşırdım ...kıskandım...:)))....şaka bir yana mutlulukla ilgili bir konu olunca hemen yanıtlayacağım....sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Mim için çok teşekkürler. Düşünülmek ayrı güzel:))
    Uygun bir zamanımda cevaplamaya çalışırım:)

    YanıtlaSil