20 Şubat 2012 Pazartesi

BAHAR GELİYOR MU NE?

Bu haftayı çiçeklerle açmak istedim.Eşim hafta sonu dağlardan toplamıştı.Ben hem görüntüleriyle hem de kokularıyla mest oldum.Ve sizlerle kokularını olmasa da görüntülerini paylaşmak istedim.Kim bilir belki bu soğuk havalarda az olsa içinize güneşin sıcaklığını hissettirir.


Üstte ki fotoğrafta görmüş olduğunuz çiçeğin Bodrum adı patpatanak.Ama öyle güzel öyle güzel bir kokusu var ki anlatmak mümkün değil.Doğada kendi kendine yetişen soğanlı bir bitki.Başka adı var mı bilmiyorum ama biz bahçeye diktik.İnşallah tutar ve çoğalır.


Bunlar da dağ laleleri.


Sevmeyen var mı acaba nergis ve sümbülü?






Bu şirinlikler henüz 3-4 günlükler.Nasıl da sevimliler değil mi? Mis gibi süt kokuyorlar.


Bu da şekerleme yapmakta olan Şero.


Düşünceli Şero....

Sıcak bir hafta dileğiyle:)
Yazar caferengigul.blogspot.com

7 yorum:

  1. Keçi yavruları nasılda tatlılar bayıldım ben onlara uy uy yeyim ben onları yanlış anlaşılma olmasın burda yeyim onları kelimesi :))çok şekerler...
    Dağ laleri sümbül nergiz hepsi çok zarif çiçekler evet canım bahar geliyor ...

    YanıtlaSil
  2. nergis benim 1 numaram....en azından ülkeye sıcak havaların yavas yavasta olsa geleceğini bilmek güzel.....beklemeye değer...

    YanıtlaSil
  3. İstanbulda iki gündür güneş yüzünü gösterdi ama hala soğuk:(
    baharı çok severim çiçeklerin kokusu burnuma kadar geldi desem:))

    YanıtlaSil
  4. kış mevsimini çok sevmeme rağmen bu sene baharı çok özledim hemde alerjilerime rağmen:)
    gelsin artık bahar..

    YanıtlaSil
  5. sevmeyen yoktu herhalde baharı,çiçekleri:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. cicekler,hayvanlar
    hepsi cok guzel
    bencede bahar geliyor
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Şekerleme yapan Şero'nun hallerine bayıldım. Benim oğluşum gibi, kabarık enseliler klübüne üye. Sevgiler...

    YanıtlaSil