24 Haziran 2011 Cuma

SICAKLAR VE KÖZ PATLICAN

Sıcaklarla aram hiç iyi değil.Ne kadar sıcaksa havalar, ben o kadar çok hastayım aslında.Hep bir halsizlik, dinmek bilmeyen ağrılar...Hafta sonunu dört gözle bekliyorum, 10 derece azalacakmış hava sıcaklığı:)


Bu güzelliklerde olmasa hiç sevmeyeceğim güneşi.


Ah bir de kokularını alabilseniz...




Oh oh ekmeklerde fırından yeni çıktı misss gibi ...


Yanına da  bol zeytinyağlı köz patlıcan, ımmmmmmm enfes.Eee daha ne olsun.

Tarif mi, ne tarifi.Atın ocağın üstüne en ucuzundan bir közmatik, yerleştirin içine tombul tombul patlıcanları, 5 dakikada pişiversinler.Hemen yarın kabuğunu ve çıkarın içini , bembeyaz ve yumuşacık.Üstünede bolca zeytinyağı, limon.Sakın sarımsakları eklemeyi unutmayın.E ne duruyorsunuz hadiii, afiyet bal şeker olsun.
Yazar caferengigul.blogspot.com

4 yorum:

  1. al benden de o kadar
    her yanım dökülüyor, boynum acayip ağrıyor

    bi bitse şu yaz :)

    hep bana böyle oluyor sanıyodum
    demek benim gibi olan da varmış

    YanıtlaSil
  2. Nefis olur közlenmiş patlıcan salatası.Tam yazlık hem hafif hem lezzetli daha ne olsun ellerine sağlık canım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sıcaklara ben de dayanamıyorum kendimi hep bezgin yorgun halsiz hissediyorum :( çiçek kokularını ben de alamıyorum :( amaa köz patlıcana hele bir de bizim oraların zeytinyağıyla yapılmışsaa dayanamam ....
    Kabak çiçeklerinde harika görünüyorlar afiyetler olsun ellerine sağlık arkadaşım.
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  4. öyle bir iştaha getirdinizki....yukarıdaki ekmekleri açıp köz patlıcan hamburgeri yapası geliyor insanın...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil