14 Ekim 2014 Salı

MERHABA


Umarım "merhaba" demek için çok geç kalmamışımdır.En son 22 Mayıs tarihinde yazmışım.Sağlık sorunum nedeniyle verdiğim ara biraz yoğunluktan, biraz tembellikten ve birazda instagram nedeniyle uzadıkça uzadı.Kısaca anlatayım neler yaptım yazmadığım sürede...Aslında yaptığım herşeyi fotoğraflamaya ve  bloga yazmak için aklımda  kurgulamaya devam ettim.Tek sorun bir türlü bilgisayarın başına oturamamamdı.


Haftanın 2 ya da 3 günü ekşi mayalı ekmekler yaptım.Mayam çoğaldı, çoğaldı...Başka evlere, başka ellere teslim edildi.Paylaşıldıkça güzelleşsin denildi.


Kurabiye olmazsa olmazdı.Cevizli, haşhaşlı, üzümlü, limonlu, çikolatalı, vişneli kurabiyeler...fırından çıkıp tüm evi saran büyüleyici  kokusuyla çaya , kahveye eşlikçi oldu keyifli anlarda.


Nasıl?Ruha ilaç değil mi?


Doğaya bu kadar yakın olmak...


Bir gün bile olsa böyle bir yer insana öyle iyi geliyor ki...



Dalından koparılmış meyvelerden reçeller yapıldı.En doğalından, en katkısızından...


Koca yaz kah kendi bahçemizin ürünleri, kah bahçesi olan dostlarımızın ürünleriyle doldu taştı mutfağımız.


Evet uzun zaman yazamadım ama boş da durmadım.Aile büyüklerinden baklava yapmayı öğrendim.Öyle çok el var ki şu bir tepsi baklavada, öyle çok emek ve en az o kadar da keyif ve yorgunluk.


Bir mekanik kuşumuz eksikti denizde, o da geldi bu yaz tam olduk.

Kocaman bir yaz geçti bloga yazmadan.Oysa ne çok yazılar yazdım aklımda, ne çok konuştum sizlerle...işte olmadı bir türlü, elim varmadı tuşlara dökmeye aklımdakileri.Şimdi yeniden merhaba diyorum sizlere, cafe Rengigül'e" ve kendime:)
Yazar  caferengigul.blogspot.com
 

6 yorum:

  1. Hosgeldin Gulhan,
    Yazilarini cok ozlemistim. Bir daha arayi bu kadar acmaman dilegiyle. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum sevgili Duygu,
      Ben de hem yazmayı hemde sizleri özledim.Sevgiler.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hoşbuldum beni hiç yorumsuz bırakmayan arkadaşım:)

      Sil
  3. Hosgeldiniz... yazilarinizi özledik.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Hülya Hanım
      Bende özledim buraları:) ve sizleri.

      Sil