14 Mayıs 2012 Pazartesi

ZAMAN MI DURDU ?

Blogda zaman 9 Nisan' da takılıp kalmış.Sanki hayat durmuş.Sahi durdu mu hayat , takvimden yaprakların gün be gün eksilmesine inat.

Hızlı geçen günler, hayat rutinimin bozulması ve elimin klavyenin tuşlarına dokunmak istemeyişi...Aslında duran hayat değil...ruhum durdu sanki...sanki bir yorgunluk çöktü üzerime...bir tembellik hali...boşvermişlik...bahar mı tüm bunların sorumlusu yoksa?Eh bir açıklaması yoksa ruhun durgunluğunun, günah keçisi hazır beklemekte bahçenin bir köşesinde: bahar yorgunluğu kisvesinde:).Her durumun bir açıklaması olsun isteyen insan özelliğime inat, yok işte bazı durumların bir sebebi.Dünya saatinin hızla akışına inat, donakaldı ruh saatim.


yağmurlar yağdı... aklım damlalara takıldı, süzülüp aktı...


Bulut oldum , dışından baktım zamana...


Tül kanatlarını yüreğim saydım.Baktım, baktım, bakakaldım.


Hanımelinin kokusuydu ruhumu canlandıran belki de, kimbilir...


Ve bana sıkı sıkı sarılan şero, canıımm.


Çiçek kokulu ve mutlu bir haftaya merhaba : ) .

5 yorum:

  1. haahaa..
    :)))))
    aynıı benn!
    beni anlatmışsınız bir nevii:)
    ne olacak bu hallerimizz??
    tembellikte sınır tanımıyorum bu aralaar:)
    yüreğine kalemine sağlık canım..
    tezz gitsin üzerimizden bu ağırlık inşallah..
    musmutlu bir hafta dileğimle...

    YanıtlaSil
  2. oh ne mutlu oldum sayfana yeni yazılar eklediğini görünce,
    ruhunda bahar çiçekleri açsın inşallah ...gülsüm

    YanıtlaSil
  3. Bu guzelim kareler zamanin nasilda muhtesem olarak aktigini gosteriyor bence...
    Sende bu guzelliklerle ara verip o anlari yasadin belkide....
    Bahar cok cabuk gecen bir zaman dilimi..
    Tadini cikar lutfen..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Ayşegül, Gülsüm ve nUnU; sımsıcak yorumlarınız için teşekkürler.Bahar gerçekten çok güzel bir mevsim, ama Bodrum da daha bi başka güzel.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bahar günlerin tadini çikarmaya bakin. Bizim buralar bol bol yagmurlu ve serin geçiyor.
    Hanimeli nin fotografini görünce sanki kokusunu aldim gibi oldu :-) Güzel kareler çekmissiniz.
    Iyi günler dilerim. Sevgilerim ile.

    YanıtlaSil